nu är det klart!

Eller har varit några dagar redan, sen papprena skrevs på...
Anders har fått jobb på Dynamite!
Han slutar ju på Astra med frivillighetspaketet nästa vecka, och slipper nu gå och fundera över framtiden. Den närmsta iaf. :-)



Det bästa är, att han kommer att vara en hemmapappa hela december! Inte förrän i januari börjar han på sitt nya jobb. Vilket betyder att jag inte behöver passa klockan 13 varje dag, utan är jag iväg så kan han kila upp till skolan och hämta Hannes. Lovely...
Så om ni får en lunchförfrågan från mig under december, så bli inte förvånade. ;-)

Vi tycker båda två att det känns jättebra med det nya. Den enda lilla nackdelen är att de så småningom skall flytta kontoren till Kungens Kurva, vilket betyder mer tid till och från jobbet.

Det var någon som frågade vad han skall göra, och jag måste helt ärligt säga att jag inte vet...
Han kommer att få titeln "avdelningschef", och grejen är att han inte har en enda personal för tillfället!
Så den första utmaningen blir att få ihop en grupp på ca 10 personer, datanördiga sådana... ;-)

Jag önskar honom all lycka till så småningom, men första ska vi njuta av en alldeles alldeles underbart mysig december! ♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss