shopping

Nu är killarna nyklippta och snygga! Frisören kallade Lucas hår för vildvuxet så det var nog verkligen dags... ;-)

Sen hann vi med att handla en vinterjacka till Hannes. Overall har han ju redan, men det känns lite praktiskt att ha en jacka också. Så det blev denna från Lindex:

 Supertuff!

Lucas var och shoppade med pappa häromdagen, och jag var ärligt talat ganska orolig för vad de skulle komma hem med... Men det hade jag inte behövt vara, detta är vad de handlade:

Den tyckte jag var jättesnygg, satt som en smäck på Lucas! :-)

Nu är barnen rustade för vintern, och jag har nog aldrig varit ute i så här god tid, nånsin! Duktiga mig! Och duktiga oss! :-)

Sen har jag en liten förkärlek till pyjamasar för småbarn, så Maya fick en härligt söt liten sådan, som hon sussar i just nu.
Postat av: Anna

Skitsnygga jackor! Jag har också alltid gillat pyjamasar. Vad går upp emot en nybadad bebis i en söt pyjamas? Dom är ju så goa...Kram o trevlig helg! Anna

 2010-10-29     19:22:07     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss