lilla stumpan

Ikväll har vi en ledsen liten tös här hemma. Hon gråter, tårarna rinner och hon fäster sina fina ögon på oss, som en bedjan att ta bort det onda.

Hon fick sina två första sprutor idag och febern är ett resultat av detta. Hon känns varm och tydligen så kan det även spänna i musklerna där sprutorna sattes. Åh lilla stumpan.

I övrigt har vi, jag och Maya, varit hemma hos mysiga Anna idag. Det var riktigt trevligt, och Anna hade gjort en supersmarrig vegetarisk lasagne som vi smaskade på till lunch. Vädret var på vår sida, och lunchen avnöts ute på altan, hur härligt som helst!
Tack Anna, Monika och Ann för en härlig tjejstund! :-) Hoppas vi ses snart igen!

Nu håller jag tummarna för att Maya kan komma till ro och sova någorlunda bra inatt. Och kanske, kanske ger jag efter för Anders önskan och låter henne sova i vår säng... :-) 
Min lilla stumpa.  
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss