blodsockerfall?

Idag satt jag ute i skuggan i eftermiddags och försökte bygga ihop en bilbana som killarna inte leker med längre. Ja, jag måste erkänna att jag inte fick ihop den, trots att varenda bit var numrerad... :-o

I alla fall, till det väsentliga i denna berättelse. :-)
Jag satt där och började känna lite kurr i magen.
Jag tänkte efter lite vad jag hade ätit och kom fram till... ingenting. En bullskiva till lunch när Anders och mina föräldrar var här på fika. That´s it. Slarvigt.

Sen kände jag hur jag började svettas och bli jättevarm.
Och strax därefter började jag skaka i hela kroppen. Blev yrslig.
Jag lämnade bilbanan och satte mig på trappen.

Det gav sig inte, så jag stapplade in i köket och hällde upp dricka.
Tänkte att det kanske kunde vara blodsockerfall, pga den bristfälliga maten under dagen, men samtidigt verkar det långsökt för jag har aldrig varit det minsta känslig för oregelbundna mattider eller hunger.

Jag tryckte i mig lite ätbart och drack lite till.
Men det gick fortfarande inte över, blev bättre dock, men inte bra.

Så jag la mig på golvet med benen upp mot väggen.
Jag fick ta en filt för jag började frysa.
Efter ett tag började det kännas bättre och jag somnade nästan där jag låg i hallen.

Skumt.
Det enda jag kommer på att det kunde vara, är just blodsockerfall.
Har någon något annat förslag så berätta gärna...
Imorgon blir det i alla fall frukost, lunch och middag!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss