en kvällspromenad

Jag har varit trög i startgroparna när det gäller promenader, men ikväll kom jag i alla fall iväg.
Pia och jag startade våra Runkeeper-appar i telefonerna (jag visste det, är på god väg att bli lite telefonnörd!!) och gick där vi trodde vi skulle få lite kvällssol.
Sol-letandet gick väl så där, däremot sprang vi på en död grävling vid vägkanten, full av små vita maskar, likmaskar?
Det luktade så illa och såg så äckligt ut!
Ändå var vi tvugna att stanna och studera och fotografera den, men det lägger jag inte upp här för det var verkligen äckligt!

Sen kom vi till något betydligt finare:



Dimma och dagg i luften, man märker att kvällarna börjar bli kyligare.
Lite så där fint och mystiskt samtidigt. :-)

Min Runkeeper-app, den fungerade alldeles perfekt:

7,78km
10,28km/min
1,21 min
441 cal


Lite kul att man kan spara ner rundan med all info. Kanske kan man pusha på sig själv att slå tidigare tider.
Allt detta medan jag håller på att förvandlas till den nörd jag inte ville bli... ;-)
Fast lite kul är det!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss