mitt liv?

Består mitt liv verkligen av?

- skolbänk
- läxor
- tåg
- tunnelbana
- tidiga mornar
- klasskamrater
- sena hemkomster
- tidig sänggång
- tankeverksamhet

Ja, det gör visst det.

Borta är lugna, mysiga dagar med barnen,  tid att göra det jag vill, eftermiddags- och kvällsfika hos vänner och en massa tid till hem och familj.

Det finns risk för att mitt bloggande kommer att bli lite sisådär framöver...

Men.
De första tre dagarna har varit jätteroliga!
Vi har lärt känna varandra, kommit igång med både lönehantering och arbetsrätt och börjat fördjupa oss i lagar och kollektiavtal.
Det är en salig blandning av folk i klassen, unga, äldre, ljusa, mörka, korta, långa, tjejer, killar.

Så nu är klockan 21,08 och det är dags för den här studenten att säga godnatt!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss