sköna onsdag

Imorse vinkade jag av grabbarna, och en stund senare Maya och pappa.
Sen drog jag på mig träningskläder, satte musik i öronen, startade Runkeeper på telefonen och gick iväg.

Denna lååånga backe är verkligen skitlång, men med bra tempo i öronen så jobbade jag mig uppför den.

Sen kom jag hem, tappade upp varmt vatten i badkaret, tog med mig min bok och la mig där.
Och där låg jag, länge, dels för att det var sååå skönt och dels för att boken är så bra. :-)
Just nu läser jag:


Så där låg vi, jag och boken, och njöt av tystaden.
Hur lyxigt är inte det då? :-)


Nu kom Maya och Anders hem, tydligen så ville madamen inte sova idag heller.
Igår skulle hon prompt gå upp och leka och babblade när det var vila på dagis. Idag blev hon tydligen arg på Anders när han ville att hon skulle ligga ner. Bara att knata hem alltså.
Hon var så trött, så trött, jag tror hon sov innan vi hann lägga ner henne i sängen.
Att det ska vara så svårt att lägga sig ner och sova!

Jag lyckades få en klipptid till i eftermiddag, så då ska jag in till Trosa och prova en ny frisör.
Min "gamla" hade inga tider, så det får bli en mellanlandning hos någon annan, en Lotta.
Bara jag får en tillsnyggning (kan man säga så...?) av kalufsen så är jag nöjd! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss