lördag


I morse vaknade vi till ett underbart vinterlandskap och en blå himmel!
De senasete dagarna har ju inte varit nån höjdare med all den snöstorm som varit, men det blev ju till något bra i slutändan. :-) 

Hannes hjälpte till att skotta fram en gång, vilken i ordningen har jag tappat bort... 


Sen tvingade jag familjen ut på en promenad. :-)
Det bet så där härligt i kinderna och solen fick i alla fall mig på strålande humör!


Ja, det finns ju en och annan snöhög att hoppa i. :-)


Jag och Maya åkte hem till Kickan på eftermiddagen för att gå på ljusparty tillsammans med en massa andra trevliga tanter. :-) Partylite var det som såldes, och lite smått och gott fick jag ner på beställningslistan. Visar de sen när de kommer.
Det var trevligt att träffa lite folk, speciellt mina kollegor som var där. Och nej, jag vill inte tillbaka till jobbet! ;-)

På kvällen har vi varit på middag hos Nina. Hon bjöd på både Björn Ferry-paj, köttfärspaj och, till Hannes stora lycka, pannkakor! Det var så gott att jag åt nog en bit för mycket...


Men det hindrade tydligen inte mig från att dyka ner i godisskålen! Nä, det smaskades ett och annat till Melodifestivalen som vi bänkade oss framför sen.  


Jag måste nog dock erkänna att låtarna föll i glömska för min del... Jag vet inte om det var att det var trista låtar eller att jag föredrog att prata istället för att se på tv... ;-)
Maya var tyvärr inte alls nöjd ikväll. Hon var trött och grinig, så efter att Melodifestivalen var slut var det bara att packa in oss i bilen och åka hem. Trist tyckte jag, jag hade nog kunnat stanna och prata lite till. 
Jag bokar redan nu in finalen här hemma hos oss, så att lilla prinsessan får sova i sin egen säng, så slipper hon gapa hela kvällen...
Men en helmysig lördag har jag bakom mig!
Nu ska jag ta och göra som Maya, gå och sova. God natt.
Postat av: Nina

Kul att ni kom!

Och Maya är förlåten;-)♥♥♥

 2011-02-13     13:30:34     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss