Äntligen, let´s dance!

Nu har det varit lite bloggtorka här ett tag... De senaste dagarna har vi engagerat oss i min lilla polo som är ute till försäljning. Det har ringt några stycken på den, och ikväll kommer det någon som skall titta, några andra imorgon, om den finns kvar dvs. :-)

Igår kväll började ett program, som varit efterlängtat här hemma hos oss, Let´s Dance! Jag och barnen tycker att det är hur kul som helst att titta på, Anders satt i datarummet och jobbade, inte riktigt hans typ av program kanske... :-)

Hannes sov hemma hos Anton, så jag och Lucas hade laddat i soffan med julmust, chips och hög volym på tv:n.
Så när klockan så slår 20.00 och musiken början, så... blir tv:n svart! Grrr, vad jag inte var glad!

Vi har jättemycket problem med kanalerna, speciellt TV4, och har ofta en svart tv-ruta med texten "ingen signal". Och förstås speciellt när det är något man vill se!

Men vilken tur att vi lever på 2011-talet och kan se på program via datorn! :-)
Så medan bilden på tv:n fastnade på den nya jurymedlemmen så kunde vi kika vidare via tv4 play. :-)


Och snart kom den bekanta "ingen signal"-rutan också. Men vad gjorde det, vi kurade ihop oss intill varandra och såg glatt vidare. Faktikt så att det var lite mysigt till och med... :-)


Både Lucas och Hannes hade redan innan programmets början Alexander Rybak som favorit, men jag föll lite för den här Figge, som jag inte hade en aning om vem det var innan programmet. Oj vilken charmig man... ;-)
Så här hemma hos oss vet vi vad vi gör på fredagarna här framöver! Dansar! :-)
Postat av: Nina

Ordning på dina pojkar:)



Alexander <3

 2011-01-08     20:08:37     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss