bad-premiären blev en hit!

Som hon plaskade och sparkade, jagade de små djuren i vattnet och var glad hela passet igenom! :-)
Ledaren förvarnade mig om att hon troligtvis inte skulle orka hela halvtimman, eftersom det var första gången hon badar. De andra barnen var redan veteraner i vattnet. :-) Men jodå, hela passet var vi med och simmade.

Det var nog lika kul för mamma... :-)
Vi ser redan framemot nästa veckas bad! Då ska jag ta med mig en stooor vattenflaska för jösses vad jag var törstig efter badet. Maya hade jag tänkt på, men inte mig själv. Slarvigt.

Jag trodde att hon skulle däcka i bilen på en gång, men hon pladdrade på hela vägen hem. När jag sen lade henne i sin säng, så somnade hon på en gång, så trött var hon nog. :-)

Och trött är jag också. Men nu är det dags att ta fram skolböckerna igen. Jag gjorde något dumt och mikrade två bullar efter maten, för att få i mig lite socker. Ajajaj, obra... :-(
Men! Det ska INTE bli någon vana, det var enbart för att jag ska piggna till och orka ta tag i ekonomin. Så det så.
Postat av: Jenny A

Så mysigt det låter :D

Hon är så himla go´ den ungen ;)

Kram och ha en mysig fredag, kramar Jenny

 2011-01-21     15:44:58     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss