besök

Igår kom en gammal vän och hennes barn hit.
Jossan, Felicia och Emil kom med packade väskor och glatt humör!
Vi började eftermiddagen med att låta barnen bekanta sig med varandra. Eftersom vi inte ses så ofta så brukar det ta ett tag innan isen släpper, men när det väl gör det så har de hur kul som helst!

Jag och Jossan passade på att sätta oss ute och smutta på lite rosé och prata. Prata gamla minnen och senaste nytt. Och allt däremellan. :-)

Sen kom Tarja och barnen också hit och vi åt alla tillsammans en tacomiddag.

Resten av kvällen försvann och innan vi visste ordet av så var klockan nästan två och alla barnen (ja, förutom Maya då) var uppe och spelade Superstars på PS3, påhejade av sina mammor.
Och medan barnen spelade så hann vi även avverka ännu mer minnen, framtida planer och djupare filosofier. :-)
 
När vi väl lade oss så somnade vi nog alla bums. Grabbarna sov brevid mig och de somnade nog innan jag hann säga god natt till dem...


Idag åkte vi till Trosa och strosade.


Vi åt lunch där, pannkakor till barnen, lyxräksmörgås till Lucas, fisk och paj till oss mammor.


Till efterrätt blev det glass vid ån.


Mysiga Trosa!


Tänk om mina blommor såg ut så här....

Jossan och barnen åkte hem till Uppsala och vi kom hem och började skotta sand och grus...

Vi ses inte så ofta, men jag uppskattar de gånger vi gör det!
Tack för denna gång, ses snart igen!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss