mystorsdag

Jag tänkte att jag skulle visa er min fina present som jag fick av Anders och barnen igår, men märkte att Anders tagit med sig kameran när de åkte idag.

Jag blev väckt med ett jättepaket, och i den fanns en... Kitchen Aid!
Det är något jag önskat mig länge, tror att det skulle underlätta min bakning lite.
Och nu blir det ännu mer bakning! :-)

Anders och grabbarna åkte iväg på sin årliga lyxcamping idag, så jag och Maya är solokvist ett par dagar.
Imorgon kommer dock Jessica och Elin och håller oss sällskap.

Idag har vi varit på shopping med Nina, fått en urgod lunch hemma hos henne, handlat lite till. :-)
Och ikväll har jag och Maya badat, gosat, mamma har sett på tjejfilm, smuttat på rosé, och haft lite lyxigt. :-)
Fast jag saknar mina killar, jättemycket!
Hoppas de har det bra där borta, och inte saknar mamma alltför mycket! ;-)
Postat av: Katja

Nu har jag haft tid att läsa bloggen och uppdatera mig om vad som pågått hos er :) Och du har blivit med Kitchen Aid... va roligt, vad blev det för färg?

 2011-08-08     09:26:09
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss