nope


Det blev inga vinstpengar för mig igår kväll.
Jag satsade mina slantar på Nicke Borg, och han slutade på en 7:e plats.
Erik Saade var ju storfavorit men jag följde mitt hjärta och satsade pengarna på den låt jag tyckte var bäst.
Men Erik är ju superduktig, och så är han ju rätt trevlig att se på... ;-)

Vinsten fördelades mellan Lucas, Elina, Mika och Nina, som hade rätt namn på sina röstsedlar.
Hannes blev lite ledsen när hans favorit Danny inte vann, men snäll som hans gudmor är, så fick han hennes vinstpengar, och då blev livet lite roligare igen. :-)

Jag får väl sikta på den stora Eurovisionfinalen istället!

Idag ska jag åka och handla något till en kille som fyller år imorgon.
Sen blir det kalas hos min bror som också fyller år imorgon. Mycket kalas nu! :-)

Postat av: Nina

Ja, din tur måste ju komma någon gång:)

Men då kanske du inte får följa ditt hjärta:)

 2011-03-13     09:10:34     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Nina

Och tack så jättemycket för igår!

 2011-03-13     09:11:20     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss