vår måndag

Oj vad jag har varit trött i eftermiddag.
Kanske beror det på att vi hämtade ner Hannes när vi la oss igår kväll. Jag blev lite orolig över hans prickar, att de skulle krypa ner i hans andningsvägar, eftersom han var svullen i ansiktet.
Och då ville jag ha honom nära mig, ifall det skulle hända något inatt.
Så jag har legat och lyssnat på honom, analyserat hans andetag.
Men lyckligtvis har han sovit som en stock hela natten.

I morse ringde vi och fick en tid hos doktorn.

Men innan det var dags att besöka doktorn, så gjorde jag och Maya ett besök hos Katja. Jenny var också där med sina två minsta charmtroll.
Vi hamnade på en riktig fest, Katja hade gjort underbart goda hallonsmoothies, hallon-cupcakes och färsk frukt.
Jag sneglade lite på Katjas fina mage, nyfiken som jag är på vem denna inneboende är... :-)
Vem det nu är, så hoppas vi att den lilla krabaten kikar ut snart, så vi får träffa henne/honom. Roooligt! :-)))

Det var en mysig förmiddag. Tack så mycket för trevligt sällskap tjejer!

Sen besökte vi doktorn, och som väntat så är det inte mycket man kan göra åt nässelutslag. Hon skrev ut nån medicin i alla fall, som ska hjälpa mot både klådan och utslagen. Håller tummarna att det hjälper också....

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem så jag kan dra iväg och träna! Jag anser mig vara tillräckligt frisk för att röra på fläsket, äntligen! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss