det blir av!!


Ett tag såg det ut att vi inte skulle komma iväg på vår, redan bokade och betalda, Paris-resa.
Det blev strul med barnvakt, och jag hann bli besviken, ledsen och uppgiven flera gånger om.

Men nu har det löst sig, tack vare världens mest underbara vänner!
Det blev lite pysslande, men jag tycker att det känns bra, och framför allt blev barnen mer än nöjda. :-)

Igår kväll la jag och Anders oss i sängen och började googla på vad Paris egentligen har att erbjuda.
Det kommer att bli några intensiva dagar, och givetvis vill vi ju se en del riktiga turistattraktioner:

-Eiffeltornet
-Notre Dame
-Louvren
-Triumbågen

Sen har vi givetvis siktat in oss på deras goda mat, och en massa goda ostar.
Ett stopp på ett café, en drink på en mysig bar och kanske någon creme brulée. :-)

Jag är lite sugen på det stora Louis Vitton-varuhuset, men shopping kommer definitivt inte att vara prio ett under denna resa, så vi får väl se om det blir några varuhus alls.
Jag har dock en tanke om att hitta ett smyckeskrin, då det jag har, som Anders köpte till mig när vi var i London, är överfullt, minst sagt.

Jag känner mig glad och upprymd över resan!
Dags att åka ner till polisstationen och fixa pass!
Eftersom jag numera är svensk på pappret, så slipper jag åka in till Stockholm för att ansöka om pass, och igen för att hämta det.
Bara det! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss