shopping

Igår gick jag här hemma och funderade på vad jag skulle hitta på, och lagom då ringer Pia och frågar om vi skulle åka till Kungens Kurva.
Efter lite pyssel med barn, så fick Maya och Ella följa med på lite shopping.

Vi hann beta av Mio, Hemtex, Stalands och ett gäng butiker i Skärholmen.
Och detta kom jag hem med:

En hylla till alla kokböckerna. Nu är de samlade på ett ställe, kanske de används mer då. :-)


Även räkningarna ska samlas på ett ställe, i denna korg.
Vi har inte haft någon struktur på räkningarna, det är ju tydligen jobbigt att gå och lämna dem uppe på övervåningen allt eftersom de kommer. Så nu ska de samlas här tills det är dags att betala bort dem.


En adventsljusstake, nu saknar den julgardinerna, sen är vi redo för första advent.
Jag tror att jag ska köpa lite rött band och sätta runt ljusen också, har inte riktigt bestämt mig än. Världsliga problem. :-)
Postat av: Nina

Den lilla korgen var söt, men jag röstar fortfarande för elektroniska räkningar;-)

 2011-11-21     19:05:03     http://korninakor.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss