Nån snor mina grejer!

Jag håller på och packar ner badkläder, eftersom jag och min älskling ska på spa, MEN min bikini, den enda jag kan ha just nu, är spårlöst borta!! Det ligger flera andra delar i skåpet, men jag har bara EN överdel och EN underdel jag kan, och överhuvudtaget vill ha, i det tillstånd jag är i just nu....
Så frågan är, vem snor mina kläder???? Hmm... inga direkta misstänkta, men jösses så irriterande!
Jag får väl pallra mig ner på stan och panikhandla en ny, det absolut sista jag har lust med... :-(

Jaja, jag ska inte låta lite saknade badkläder förstöra min eftermiddag, nejdå... grr...
Nu ska jag åka dit, njuta av min behandling och bara slappa! Najs! :-)
Postat av: Jenny A

Hoppas ni har det sköööööönt :)

Kramar!

 2010-04-23     20:36:15     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss