ljuvligt god


Efter blodgivningen åkte jag till coop och handlade. Och alla vet vi ju att man inte ska handla när man är hungrig. För då kommer man hem med sånt man inte ska, som den här chokladen.

Jag är ju väldigt förtjust i creme brulée, och såg denna på affären, en creme brulée-choklad!
Självklart hamnade den under scannern och slank ner i påsen innan jag hunnit reagera.

Och av någon underlig orsak så öppnades den när jag kom hem, och mina smaklökar jublade:
-vilken ljuvligt god choklad!

Den var verkligen gudomlig. Och vips, så var halva kakan uppäten!
Inte bra vanor. Inte alls.

Anders har kört igång med Cambridge igen, och jag ska göra honom sällskap från och med nästa vecka, så då är det slut med såna här dumheter.
Denna omgången ska vi försöka nå våra slutmål. Eller jag menar, vi ska nå våra slutmål. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss