Sockerfritt

När jag var hos barnmorskan igår, så berättade jag om hur jag upplevde föreläsningarna på Hälsoenheten, och hon tyckte inte att det var riktigt rätt för mig. Vi beslutade att jag inte skulle gå på dem något mer.
Medan vi satt och pratade så kände jag hur motivationen kom smygandes, och det berättade jag för henne. Då bokade hon in mig nästa vecka igen, så att jag kan få peppning och pushning av henne. Supergulligt!

Efter en härlig lunch och eftermiddag hos Jessica, så åkte jag till Ica Maxi för att investera i lite egna snacks. Jag kom hem med gojibär, och lite frön, som jag rostade i ugnen och smaksatte med Tamari-soya.
Jag hade inget sug efter något socker alls igår, och än så länge har suget hållt sig borta även idag.
Jag vet att det kan gå bra ett par dagar, innan huvudvärken sätter in, det har det gjort förr.
Nu har jag ju det lilla livet i magen att tänka på också. Den spräckte alla kurvor igår, men förhoppningsvis var det bara tillfälligt. Dock kan växandet stanna upp om jag lyckas sluta med sockret.. vilket är min tanke.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss