dan före dopparedan


Idag är det dagen före den bästa dagen!
Barnen väntar och längtar, jag tvättar, plockar lite, gör skinka, Anders fixar i ordning islyktorna ute, sen ska han levera lite klappar till stan, hämta stolar och bord, Maya ligger i sin säng och tittar fascinerat på sin nya mobil hon fick igår. Tanken var att det skulle ha varit en julklapp men vi kunde inte hålla oss. De där nallarna är ju för roliga att prata med! :-)

En härlig dag, med mycket väntan i luften. :-)

Jag spelar julmusik, och nynnar för mig själv.
Stressen lyser med sin frånvaro, än så länge. Jag vet dock hur jag är, ikväll kommer jag på 101 saker till som skall göras...
Men jag har bestämt mig för att när Bingolotto börjar ikväll så ska jag sätta mig med lotter och glögg och då ska allt vara klart! Sen får vi se om det blir som jag tänkt mig...

Magsjukan är borta, tack och lov! Ikväll har de brömda 48 timmarna gått, och smittorisken är över. Vilket betyder att vi kan fira jul trots allt! Jippii!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss