gott nytt år!



Idag ska jag fixa lite mer med mat, få lite ordning här hemma, försöka hitta nån säck och ta på mig, se om jag kanske kan trolla till en vettig frisyr, ta emot världens bästa vänner och ha en fantastisk nyårsafton!

Ett gott slut till er alla, hoppas det nya året för med sig massor med positiva och spännande saker och upplevelser!
Jag tänker göra allt för att ändra på lite saker och ting när det gäller mitt liv, fast endast till det bättre! :-)

Puss o kram!
Postat av: Jenny A

Ha ha ha, du hittar någ nånting att ta på dig...och vet du vad det bästa är? Dina vänner älskar dig "No matter what" du har på dig!

Kram på dig!!!

Nu ska jag gå och leta efter en säck också, hahaha ;)

 2010-12-31     12:39:25     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Finaste du, du var strålande vacker i din fina klänning och din fina frisyr:)



Tack än en gång för att vi fick vara hos dig.



Och vi får se till att 2011 blir ett väldigt bra år!

 2011-01-01     17:54:11     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss