ja se det snöar, igen!



Ännu en dag med två timmars skottning! Jag skall inte klaga dock, det var Anders som var ute och gjorde jobbet...
Det är ju urmysigt med all snö, men inte mer nu, snälla... där uppe. Låt det ligga kvar och ge oss några minusgrader, men inte mer snö.... Tack.

Ikväll åkte vi till Heron City och det slutade med en helvild Air Hockey-turnering! :-) 
Och jag tror minsann att jag kan titulera mig själv som familjen air hockey-mästare! Med tanke på att jag är en ganska dålig förlorare så var det kanske bäst, för husfridens skull... ;-)

Däremot kom jag sist på rallyt, men jag blir ju så åksjuk när jag kör såna där bilspel. Jag vet, en dålig ursäkt.

Det var roligt att leka av sig med killarna, och efter en middag så handlade vi innan vi begav oss hem, bänkade oss framför Robinson och tände massor med ljus.
Fredagsmys på hög nivå. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss