nyklippt!


Idag har jag gjort något som jag aldrig aldrig nånsin trodde att jag skulle göra: klippt lugg!

Jag stod och funderade igår kväll om jag skulle göra nåt nytt, och slängde ur mig ett förslag om lugg till Anders. Han tyckte att jag skulle prova, håret växer ju ut igen. :-)

Inte helt övertygad sov jag på saken, och när jag kom till frissan imorse, så är det första hon säger:
-Vad säger du om att klippa lugg?

Va?!!

Så efter en kort stunds diskuterande så sa jag åt henne och ta fram saxen, så skulle jag blunda närmsta timmen. :-)
Och resultatet blev.. ja, kort lugg. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker.
Anders tycker att jag ser smart ut! :-) Tack! Eller....? ;-)



Resten av dagen har vi spenderat i Kungens Kurva och betat av hela listan med julklappar! Japp, varenda barn är avbockat! Det har varit en roligt intensiv och en mycket givande dag.

Mamma och pappa hämtade barnen från skolan så vi kunde shoppa i lugn och ro.
Dock har jag en klapp kvar. Den till Anders. Jag har en plan, får se om jag lyckas fullfölja den... ;-)
Jag vet att han ibland kikar in här så vad det är berättar jag inte! :-)

Man kan tydligen ganska trött av shopping, så snart är det nog dags att knoppa in, så jag säger god natt.
Jag och min lugg. :-)
Postat av: Jenny A

Jättefint Jenny!

Klart man måste prova, som sagt det växer ju ut igen i värsta fall, men det behöver du inte tänka på ;)

Kramis Jenny

 2010-12-16     11:23:58     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Nämen. Vad kul och vad fint!

 2010-12-16     18:17:49     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Katja

Åh va fint!!!!!!!!!

 2010-12-16     21:00:31
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss