snö snö snö

Det slutar liksom aldrig att snöa.
Vi skulle åkt till Ikea idag för att handla en "stödkudde" till Mayas barnstol, men insåg ganska snabbt att det nog vore klokare att låta bilen stå idag.
Istället fick vi ställa oss och skotta.




Den stackars båten hann inte få någon pressenning över sig...


En suddig bild, men så här ser vår baksida ut idag.



Men - allt detta hände för ett par timmar sen.
Nu har snön vräkt ner igen och Anders är ute och skottar runda nummert två.
Jag tror att febern börjar hitta in i min kropp, så jag tar och lägger mig hos Maya en liten stund. En powernap. För att få bort bacilluskerna! Japp, så gör jag.

Postat av: Jenny A

Krya på dig! Klokt att stanna hemma, det är ganska halt....

Kram på er!!

 2010-12-03     16:18:20     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss