tråklördag

Dessa bilder sammanfattar ganska bra min lördag so far:
 

Jag har druckit te mot min onda hals och snytit och snytit och snytit mig.
Egentligen skulle jag ju ha haft lite kall glass mot halsen, men den ekade med sin frånvaro i frysen, tyvärr.

Maya är piggare idag, rosslar fortfarande lite i halsen, men hon börjar hosta upp det som retas där.
Skickade vidare de små otygen till mamma istället. Ajabaja.

Anders och grabbarna är på en skinkmacke-kväll hos Irene och Mankan.
Jag, ja, jag har ätit ett par skivor surdegslimpa och hällt i mig ytterligare en kopp te till middag. Undrar vem som får springa på toa hela natten? Hrhm.....

Men jättesynd är det inte om mig, för ikväll ska jag ha en egen fest, med det här:

 

Så när Maya har somnat ska mamma ha lite lyx, lite smaskens. :-)
Mamma Mia-filmen ligger lite farligt till också... :-)
Trevlig lördag-kväll på er!

Postat av: Nina

Vad vintrigt och fint du har det på bloggen! Jag funderade också på om jag skulle ha lite snö på bloggen.



Hoppas att M&M:en smakar:)

Krya på dig!

 2010-12-04     18:34:20     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, jag tyckte att designen var fin, jag vet bara inte hur jag ska få bort texten ovanför min bild... Där kan den ju inte vara!

Och tack! :-)

 2010-12-04     20:44:31     http://jennyjohannas.blogg.se/
Postat av: Nina

Dina snöflingor är ju definitivt finare än mina:)



Du har nog fått bort texten, men även bilden eller:-o?

 2010-12-05     09:45:02     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss