Fredagsmys

Äntligen fredag! :-)
Veckan har varit intensiv med allt från tandläkarbesök till verkstäder, bm-besök och luncher.
Mina kollegor är ute och partajar ikväll, men jag strök mig i sista stund, och det är jag väldigt nöjd över just nu! Känns som att det känns alldeles lagom med den goda middag som vi njutit av här hemma och lite mys med barnen.

Idag fick vi hämta vår nya bil, äntligen! :-) Vi är jättenöjda med affären, och jag ser faktiskt framemot att prova den automatiska fickparkeraren... :-)

Snart börjag hockeyn, idag möts Finland-USA, och jag håller alla tummar och tår för att leijonen tar hem segern! :-)


Efter att ha smuttat lite på Anders vinglas beslöt jag mig för att ta ett eget, litet glas, och som jag njöt! Härligt gott! :-)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss