Härliga onsdag!

Nej, det blev inget mer med Hannes feber, så idag packade vi ner skridskorna i väskan och begav oss till dagis. De skulle till rinken och åka, och egentligen skulle jag vilja se de små knattarna halka runt på isen, men just idag hade jag bestämt mig för att komma ut och gå en sväng.

Vädret är fantastiskt, solen skiner, det är vindstilla och det svajade ner några skimrande fjun från himlen, riktigt härligt! :-)
Tyvärr så blir det inte nåt jättetempo på mina promenader nuförtiden, eftersom jag får så himla ont i... ja vad är det egentligen??? Linda sa nåt om ligamenten, vad det är vet jag inte riktigt...
Men det blir som håll på båda sidorna om magen, och gör riktigt ont. Så den promenad som i vanliga fall tar ca 35 minuter att gå, tog idag 50 minuter. Men jag var riktigt nöjd över att komma ut iaf! :-)

Snart ska jag in till stan och fika med min kära syster, tror jag ska unna mig en... semla! Bra lunch va?!! :-)
                                                            
Jag är ju så svag för dessa underbara bakelser... :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss