Slappa morgon... :-)


Sitter här och smuttar på mitt te... :-)

Man börjar inse att man har ganska stora barn när man inte behövs på morgonen längre.
Lucas går upp med Anders på morgonen, men sen åker Anders när han är klar, och Lucas pysslar klart med sitt, och går iväg till skolan när han är klar. Vilket betyder att jag får sova till 08,00 istället för 07,00!! Eftersom jag kommer i säng rätt sent de här kvällsveckorna, så är den där timmen på morgonen guld värd!
Jag och Hannes åkte iväg till dagis och hann lagom tills de skulle ha dansstopp, till Hannes stora lycka! :-)

Hannes har börjat fråga en hel del om bebisen, när vi åkte i bilen idag, så frågade han:
-Mamma, tror du att bebisen hör musiken som vi spelar nu?
-Jadå, det tror jag, sa jag.
-Men tror du att den känner guppet då? när vi körde över ett farthinder.
Härligt med spontana kommentarer och frågor ibland! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, idag ska jag dejta Linda på stan, och idag tror jag att det blir en lite seriösare lunch än en semla... men den var gudomligt god igår! :-)


Postat av: Tarja

Hhi, Hannes är så härlig och klok. J

Jag lägtar efter att bebisen ska kika fram. Inte än förståss men hoppas tiden går fort. Vill ju köpa småkläder ju :)



Ja, tänk va stora de stora barnen börjar bli. Va duktig Lucas är som sticker iväg själv. Här har vi inte kommit riktigt lika långt...

 2010-02-11     11:03:43
Postat av: Jenny

Trevligt på stan!! Din kofta du köpte är kanonfin!!!

Ha en trevlig helg, kram Jenny d.ä. ;)

 2010-02-12     00:57:14     http://jensar.blogg.se/lagenheten
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss