Sol, Let´s Dance och sovmorgon! :-)

Igår var ju vädret helt fantatsiskt, så jag hamnade ute jag med. Grabbarna stormtrivdes i snön, jag och Pia njöt av solen. Ella var väl inte helt nöjd med tillvaron, men hängde med ändå! :-)
Vi tog en promenad med barnen, och jag fotade solstrålarna med min mobil, men nu lyckas jag inte synka telefonen och datorn, så det blir inga bilder här tyvärr. :-(

Dagen flöt på i bilarnas tecken, tyvärr ville paret från Köping inte ha vår bil, de hade hittat en annan i Eskilstuna. Men vi roade oss med att åka och provaköra nya Toyota Verson, och det är ju en riktigt fiiiin bil... Den är tyst, smidig och skön att köra. Nackdelen med den är att det finns nästan obefintligt med packutrymme i skuffen, då alla sju sätena är uppe. Och det är en ganska viktig bit tycker jag.
Touranen som vi också kikar på är bullrigare, och inte lika skön komfort i, men betydligt bättre plats i skuffen.
Nåja, får se vad det blir!

På kvällen var det så åter dags för Let´s Dance, pch ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN åkte Rabih ut!!

I morse fick jag en härlig sovmorgon. När klockan var nästan halv tio, så tyckte nog familjen att det var dags att kliva upp för de kom med en underbar frukost upp till sängen! Jag har ju världens bästa killar här hemma, älskar er! :-)

Ikväll börjar årets höjdpunkt för min del; Melodifestivalen! Så lördagkvällarna är bokade några helger framöver, det ska tittas, lyssnas, ges omdömen, kritiseras bidrag och kläder, smaskas chips och drickas pepsi Max! :-)

Men innan det är dags för deltävling , så ska vi åka och gratulera min kära svägerska, som fylle 52 år idag! Grattis Anki! Hoppas du får en fin dag!
Postat av: Jenny A

Här ska det också tittas på festivalen!!! Tjuvlyssnade lite grann på bidragen igår... Ingen jättebra direkt, men jag gillar ju Ola ;) Annars vet jag inte, Salem al fakir kanske.

Ha en mysig kväll, kram Jenny

 2010-02-06     16:21:40     http://jensar.blogg.se/lagenheten
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss