Tidig morgon och kortspel

Jag velade fram och tillbaka igår kväll om jag skulle ställa klockan på 06,00 eller inte, ville jag se hockey eller ej. Jag bestämde mig för att inte göra det, det var ju ingen livsviktig match trots allt.
Men så vaknade jag 05,57 imorse av en tryckande kissblåsa, och kände mig pigg, så varför inte kliva upp och se matchen iaf tänkte jag.
Men ack så dumt beslut, vilken skitmatch!
Men som sagt, det var ju ingen viktig sådan, bättre att lyckas när det väl gäller! :-)

Jag och Hannes har tagit det lugnt, och hunnit med några kortspel, vändtia och finns i sjön. Där blev det också idel förluster för mig. Men de sved inte riktigt lika mycket... ;-)

Nu ska vi ta och röra oss mot dagis, sen ska jag gå och klippa mig och få en lunch hos mamma och pappa! :-)

Och håll tummarna, för ikväll kommer ett par "för att hämta bilen"! Jag hoppas verkligen att den inte står kvar på uppfarten när jag kommer hem....



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss