VAB igen.....

Eller hur sjuk är han, egentligen...?


Han hade feber igår kväll, och har sovit lite oroligt inatt, men nu verkar det inte vara några större fel på lillskrutten...
Men jag ringde till dagis i alla fall och sa att han får vara hemma idag, så får vi se om det blir något mer. Håller tummarna att det inte blir mer än så, jag skulle verkligen vilja jobba resten av månaden....

Nu är det fullt ös i magen, en till som pockar på uppmärksamhet tror jag! :-)
De andra vill också så gärna känna på sparkarna och bökandet, men det är precis som att en hand på magen lugnar det lilla livet där inne, för då blir det alldeles tyst och stilla. Nåväl, snart så både känns och syns puffarna mer, då kanske de också tror på att det verkligen rör sig där inne... :-)

Köpte jättefina tulpaner på Coop förra veckan, och de är så fina, har hållt sig kanonbra! Jag älskar dessa ljuvliga blommor! :-)
Postat av: Jenny

Oj, vilka fina tulpaner! Vacker bild!! Kul med bök i magen, då känner man verkligen att det är på riktigt, inte bara att man blir större...

Kram på dig, ses!!

 2010-02-10     00:01:59     http://jensar.blogg.se/lagenheten
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss