onsdag

Idag har vi inte gjort många knop. Jag och Maya hade sovmorgon, jag vaknade halv 11 och då sov hon fortfarande! Jag tror denna lilla tös har ärvt sin mors morgontrötthet... eller så är hon trött av denna värme vi har! :-)

Vi har pysslat hemma, packat inför grabbarnas camping imorgon, badat i poolen, slöat i hängmattan, bara varit alltså! Jag kan bli lite rastlös av att bara gå hemma, men nån dag går, speciellt när det är så varmt som det varit. Behöver jag ens nämna hur skönt det är att ha en liten pool nu! :-)

Just nu ligger min bästa sambo och min lilla tös i soffan brevid mig och sussar så sött! Åtminstone en av dem. <3



Postat av: Nina

Men mitt hjärtegull, varför så butter:-)?

 2010-07-15     09:15:49     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Får man inte göra grimaser på varenda kort så kan man ju vara stoneface... :-)

 2010-07-16     19:10:14     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss