tjejdag

Efter att mina grabbar åkt iväg på sin campingresa i morse, så packade jag och Jessica, vars halva familj också följde med på resan, in våra små tösar i bilen och åkte till Skärholmen.
Jag tänkte att jag skulle ha hittat kläder till mig själv, att ha på på bröllopet vi ska på om ett par veckor.
Men ha! Kom hem med presentpapper, snöre, muffinsformar och ett par plagg till Maya, inte ett endaste lilla klädplagg till mig!





Det är ju inte så roligt att shoppa nu... Sen ska det vara praktiskt också, så att amningen fungerar.
Jättemycket fina klänningar fanns det ju, men det funkar ju tyvärr inte i sommar... :-(

Men vi hade en trevlig dag, hela 6,5 timme spenderade vi i affärer, med lunch, skratt, fika, amningspauser, och ja, lite lite shopping också! :-)

Sen bjöd mamma och pappa på middag, så jag och Maya har ganska nyss kommit hem, och nu sover hon så sött i sin säng, och mamma får lite egen lyx-tid. :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss