överraskning!!

Igår dukade Anders middag åt oss, tände ljus och hällde upp ett litet glas vin till mig och sig själv.
Brevid min tallrik låg en litet, hårt, fyrkantigt paket...
Vad är detta, undrade jag... Jag fyller inte år...

-Ska vi gita oss?!! utbrister jag! :-)
-Nej, då skulle jag ha fixat lite seriösare, får jag till svar.

Jag drog ut på paketöppnanadet, eftersom jag inte riktigt kunde förstå varför denna överraskning, men till slut öppnade jag det i alla fall.
Och hittar de sötaste små örhängena däri! I guld, eftersom mitt ena öra är så känsligt mot övriga ämnen. Med små, röda stenar i.

-Vet du varför du får dem? frågar Anders sen.
-Nej...
-För att vi firar 10-årig förlovningsdag idag!

Ohhh, va jobbigt det blev... Det brukar ju vara JAG som kommer ihåg alla dagar, men denna har totalt gått mig förbi!
Men jag blev sååå glad! Och om möjligt, ännu mer kär än vad jag redan var! <3

Postat av: Nina

Åh, innan jag läste texten och bara såg bilden så trodde jag att han friat:)

Och vad hade då varit mer passande, än att fria på er 10-åriga förlovningsdag:-)

 2010-06-20     11:42:41     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Härligt! Kul att du glömt, då blev det ju dubbel överraskning!!

Kram

 2010-06-20     20:45:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss