så kom hon då äntligen

I måndags föddes vår lilla prinsessa, som än så länge är namnlös.
Jag åkte in till förlossningen för bedömning, och då beslutade läkaren att de skulle ta hål på hinnan. Sen kom mina egna värkar i gång på en gång, och vår fina lilla tös föddes kl. 18,45 på kvällen.


För tillfället så landar vi hemma. Mina hormoner far som de själva vill, så det blir lite tårar, lite skratt, lite gos och lite mer tårar.
Vi njuter av ledigheten, solen och våra små krabater här hemma! <3 <3 <3
Postat av: Anne

Välkommen hem!



Bergdalbana är ju helt okej när man ändå har med sig en guldklimp som er!



Sköt om er så kommer vi gärna och beundrar prinsessan!

 2010-06-03     22:27:32
Postat av: Jenny A

Så söt!!! Härligt att allt gått bra, ingen brådska med namn, viktigt ju att det känns bra, hon ska ju ha det hela livet sen!

Det är härligt med hormonerna!! Bara att hänga med ;)

Hälsa pappa och storebrorsorna, är de glada?? Antagligen!!! Stolta över lilla prinsessan!

Många kramar//Jenny

 2010-06-03     23:08:00     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Åååååååh, längtar så till ikväll:)

Sötaste!

 2010-06-04     12:07:41     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken sötnos, och lik mor förstås! Grattis igen! Kram Anna

 2010-06-04     19:11:05     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Hjärtat liksom slog några xtra-slag i och med ditt mms...tänk att det blir sånahär av dem där krabaterna som ligger i magen så länge... ett verkligt underverk!!! Jag kommer gärna och hälsar på, gärna innan vi åker till USA, jag hör av mig... Kramar i massor! //Katja

 2010-06-04     19:26:15
Postat av: Tarja

Aivan Ihana <3<3<3 Elinakin haluu pikkusiskon jolla on tummat hiukset...mä sanoin että mitäs jos sieltä tuliski pikkuveli jolla on vaaleet hiukset? Ei ku pikkusisko oli toivelistalla. Eipä tule sellaista. Saa tulla teidän prinsessaa kattelemaan ja "lainaamaan" ;)

 2010-06-05     13:11:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss