Härliga tjejer!

Precis som jag trodde så blev det en härlig kväll igår med mycket skratt, en fantastiskt god 3-rätters middag och ännu mer skratt! Jag kände mig fortfarande glad när jag gick och la mig!
Tack tjejer för denna härliga kväll!

Vi bytte ju sovrum igår, och jag har mest legat och lyssnat på barnen inatt. Lucas sover som en stock på nätterna, det har har alltid gjort, men Hannes vaknar ibland och vill att man ska bädda ner honom igen,
antingen i sin egen säng eller mellan oss.
Nu har han sovit jättebra en längre period, men jag tror att det är en navelsträng som aldrig försvinner, för ofta känner jag på mig när han kommer att vakna, även så inatt alltså. Han kom ner och talade om att han drömt läskigt, och givetvis fick han krypa upp i vår säng, och somnade där så sött, och så även hans mamma. :-)

Idag håller vi på och röjer vidare, alla kläder skall flyttas uppifrån ner till garderoben i sovrummet. Jag passar på att rensa vilt bland plaggen, och det är nåt jag gör alldeles för sällan, så det känns jätteskönt!
Anders är ännu sämre än jag på att kasta nåt, så man får göra med honom som med barnen:
man röjer i smyg! ;-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss