Kalas. kalas och Ikea

Ja, gårdagen gick i kalasernas tecken. :-)
Jag och barnen åkte in till Nina och sjöng så fint för henne (nåväl, sjöng iaf ;-)) på förmiddagen. Även Lucas blev uppvaktad av Nina, som hade köpt jättefina pysselböcker till honom. Och eftersom han älskar korsord, så åkte den boken fram så fort vi kom hem! :-)
Vi satt och pratade dittan och dattan, och tiden rusade fram, och alldeles för snabbt var det dags för oss att bege oss hemåt, eftersom både Nina och vi skulle få kalasgäster.
Hela min familj låg ju i magsjuka förra helgen när Lucas firades så igår kom de hit hela bunten! Och eftersom min bror fyller år samma dag som Lucas så passade vi på att fira honom igår också.
Mycket fika blev det.... min bebis kommer att vara en van "fikare" och "godsaksmästare" när den kommer ut... ;-)

Då gästerna åkt, satt vi och funderade på vad göra, och bestämde oss för att åka till Ikea, vilket vi hade tänkt göra idag, söndag, istället. Vi plockade med oss Nina och begav oss iväg. Jag trodde nog någonstans att det skulle vara lugnt där uppe, för hur många roar sig med att åka till Ikea en lördagkväll?? Jo, väääldigt många visade det sig....

Vi gick runt bland garderoberna, och hur mycket vi än letade så fick vi inse till slut att de inte hade några vita, släta skjutdörrar!! Nehepp, då var det bara att tänka om... Jag fick snopet inse mina planer med tapeter på garderoberna gå i stöpet..... :-(

En klassisk middag avnjöts på Ikea, och jag tror minsann att Nina var ganska nöjd med avslutningen på sin födelsedag (trots att jag inte lyckades övertala henne att lyxa till det med lite vin till köttbullarna, hihi!).
Postat av: Nina

Helnöjd var jag igår och ja, jag skulle ju ha tagit lite vin till köttbullarna:-)

 2010-03-21     18:58:22     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss