Lat eller ambitiös...?

Jag märkte på kvällen att det var dåligt med bröd till frukosten, och kände att jag inte alls var sugen på att åka till affären. Så jag rotade i skafferiet och lyckades knåpa ihop lite grovt bröd till mig och Anders och franska till barnen. Jaa-a, lat eller ambitiös? Lat i första hand skulle jag nog säga... Fast jag tycker ju att det är roligt att baka, så jag hoppade nog gärna över trippen till Konsum! :-)


Har sett på Andra chansen i Melodifestivalenikväll, och njae, jag gillade nog inte utfallet riktigt. Höll på Pain Of Salvation och Crucified Barbara, men båda petades av Pernilla Wahlgren och hennes schlagerdänga... Tur att jag har mina favoriter Anna och Salem klara för final redan! :-)
Postat av: Jenny

Om du frågar mig så tycker jag du är väldigt ambitiös!!!

Gott med hembakat. Här var det läääängeseeen vi hade det. Men å andra sidan så har jag 3 minuters promenad till affären :)

Ha en mysöndag, kram Jenny

 2010-03-07     12:10:43     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Min favorit är också Anna!...

 2010-03-07     12:11:29     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss