Min nya vän

Nu har det bälte kommit, som jag skickat efter. Eftersom jag mer eller mindre varit orörlig pga smärta i ligamenten så fort jag rört på mig, så föreslog min barnmorska att jag skulle testa bältet.
Så idag tog vi en promenad till dagis. På ditvägen lekte och klättrade Hannes i alla snöhögar, så tempot var inte det snabbaste, men på hemvägen pinnade jag på lite för att se om bältet hjälpte. Och jodå, smärtan höll sig borta! Nu har jag ju ont i ryggen sen jag halkade förra veckan, men i magen kändes ingenting! Vilken underbar känsla!
Det blir nog trots allt inga långpromenader denna vecka, eftersom jag ska orka jobba kvällarna också, men ser framemot när jag blir hemma, då ska jag ut och promenera varje dag, även om det betyder att jag sen får komma hem och sova middag en stund! :-)



Postat av: Anna

Hej Jenny! Nu har jag hittat till din blogg. Vad spännande med en liten snart! Vad skönt att du får havandeskapspeng, så det är väl inte långt kvar att jobba nu. Men jag har hört att du blir saknad på jobbet, alltid kul att höra!

Kram och njut av ledigheten och vila ordentligt!

Anna L.

 2010-03-22     15:34:43     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Japp, du kommer bli saknad på jobbet, det kan jag skriva under på ;)

Kanon att det funkar bra med bältet!

Ses, Kram!!!

Jenny d.ä.

 2010-03-23     11:23:00     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss