Regn och rusk ute

Då passar jag på och gör lite sol inne! :-) Eller nåja, bakar lite gott i alla fall.  Tänkte bjuda mina kollegor på smarrig cheesecake ikväll. Jag som normalt gärna bakar det mesta med choklad i, chokladgalen som jag är, tänkte variera mig lite och göra denna fräscha cheesecake, som är alldeles ljuvlig! Hoppas den blir lika uppskattad där som den är på min egen tallrik! :-)

Postat av: Katja

Du får gärna bli min jobbarkompis också...lite cheesecake skulle inte sitta illa på en förskola i Ronna ;) Kram!

 2010-03-23     20:17:54
Postat av: Jenny

Den var HELT UNDERBAR!!!!!

Kram Jenny

 2010-03-24     00:01:15     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Katja, vi behöver väl inte vara jobbarkompisar för att fika, lovar att baka en cheesecake till dig nån dag! :-)

Kram!

 2010-03-24     10:01:36
Postat av: Katja

Hurra - jag väntar på cheesecaken - snart har du ju tid, att baka alltså ;) Kram... och förresten, hurra för att vi ses på lördag!

 2010-03-25     16:37:56
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss