Röjardag!

Ja, idag så satte vi då igång med att byta rum här hemma!
Vi tömde vårt sovrum, monterade isär sängen och bar ner den och allt annat till det nya sovrummet.

Sen började vi röja i Lucas rum för att få bort så mycket krafs som möjligt innan vi flyttade över honom till vårt gamla rum. Och oj oj oj, vilken skräpsamlare till son jag har...
Jag tog fram stora säckar och var beredd att kasta allt som han inte rört de sista åren (!!), men då kommer han och rotar igenom allt och säger, vid nästan varje sak; Nej mamma, det här kan vi inte kasta. Den vill jag ha kvar!

Då insåg jag att det där med att röja och kasta saker MÅSTE göras när han inte är närvarande! Så i smyg fyllde jag en av påsarna iaf, och får väl gå igenom det andra när han är i skolan nån dag. :-)

Det blev en paus med våffellunch, och nu byter Anders elkontakter där uppe, så jag passar på att sitta och surfa lite. :-)
Dags att fortsätta snart, och detta lär ta hela dagen imorgon också...

Men ikväll ska jag hem till världens bästa Nina och ha en alldeles fantastisk tjejkväll, med allt vad det innebär! Ser framemot detta jättemycket, då det är länge sen jag träffade en del av brudarna! Efterlängtade, ovärderliga tjejstunder! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss