Slö dag

Ja, idag har det inte blivit många knop här hemma hos oss. Hannes har dock varit ganska pigg, och än så länge feberfri. Hans mamma däremot har lyckats få ont i ryggen. Vet inte om jag sovit på nåt tokigt sätt....
Vi bytte bäddmadrasser runt jul, och jag tror att den är lite för hård för mig. Det är såna madrasser som ska formas efter kroppen, men jag vet inte, tycket att den har känts hård hela tiden. Och nu är det ju jobbigare att vända på sig i sängen, så jag kanske märker av den ännu mer. Ska se om jag orkar byta tillbaka till den gamla...

Anders gav mig order (nåja, han kanske frågade lite fint ;-)) att måla taklisterna, och det är väl vad jag har roat mig med idag. Borde dock ta tag i trasan och torka lite damm igen....
Sen kanske jag lägger mig hos mitt lilla hjärta en stund och ser på film innan Anders kommer hem och det är dags att börja tapetsera! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss