v 28+5

Nu är jag i gravididtetens sista del, och kan börja räkna ner lite! :-)
Magen växer och bebisen gör fortfarande kullebyttor, känns det som iaf, så den har det nog inte så jättetrångt än.
Det blir tyngre och tyngre på jobbet, och jag har fått hemska åderbrock på benen. :-(
Har en läkartid på torsdag, och håller tummarna för att det är en bra läkare som vill deltidssjukskriva mig.
Ska också bli spännande att se vad jag får för svar från Försäkringskassan angående min ansökan om havandeskapspenning. Jag vägde ju allting som vi hanterar och lyfter på jobbet under en dag, och vi var många om blev förvånade över hur mycket det är! Håll tummarna för att de godkänner mig...


Postat av: Nina

Finaste du!!

 2010-03-10     18:32:41     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss