Välkommen mars!

Eller...? Ute har det snöat hela dagen, som nu dock har övergått till mer tö.
När jag och barnen kom hem nyss, så fick vi ställa bilen på vägen och skotta undan den snöhög, som plogbilarna lyckats med idag. Och eftersom det är så milt, så blir ju snön rätt tung, men som tur var hade jag två grabbar som gladeligen bar iväg stora snökocker för att hjälpa mig! :-)

Idag blir det inte många knop, då hela helgen varit intensiv.
I lördags var vi på Hjortensbergsbadet i Nyköping hela dagen, och det är ett badhus som slår Sydpoolen med hästlängder!
Inträde kostar inte mer än 120 kr/familj, och då får man bada hur länge man vill. Det finns äventyrsbad, vattenrutschkanor, simbassänger, bubbelpool och det bästa av allt, en varm pool som är hur härlig som helst att gå ner i när man känner sig burrig!
Mankan var med oss, och vi badade i 4,5 timmar, behöver jag ens nämna att det var fem trötta russin som nöjda åkte hem? :-)

Igår var det jobb som gällde, beordrad helg nummer 2.
Efter jobbet åkte vi och firade Anders mamma, som fyller 72 år idag, grattis Berit!

Nu är det två tidiga mornar kvar, sen har jag också lite sportlov! :-)
Postat av: Jenny

Vilken tur att du har dina duktiga killar!

Kram ses imorrn, din fredag och min onsdag...

//Jenny

 2010-03-02     17:55:53     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss