Bm

Jag var alltså på glykosbelastning i morse, och det var nog bland det absolut tråkigaste jag gjort!!
Jag fick gå in och lämna blodprov, sen fick jag sitta rakt upp och ner i deras väntrum och vänta i två timmar för att sen ge ett nytt prov. Med en uppmaning: rör dig inte mer än till toaletten! Nehepp...
Jag har sovit jättedåligt inatt, så det var en pina att sitta där; ögonen föll ihop med tvång, jag försökte läsa boken jag hade med mig, men var för trött....

Efter en evighet var jag klar iaf, och gick upp till min barnmorska.
Hon mätte magen, och den var lika stor som förra veckan, jippii! Sen får vi se hur stor den är nästa vecka, då bestämmer hon ifall det blir ett tillväxtultraljud eller inte.

Hon fick mig att lova nolltolerans när det gäller socker fram till nästa veckas besök... jag SKA lyckas! Jag SKA!

Hon kände på bebisen, och hon tyckte inte att den kändes onormalt stor. Men jag får nog vara beredd på en klump ungefär som de andra.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss