En dag i sänder...


Jag lovade ju min barnmorska att ha nolltolerans när det gäller socker tills jag ska till henne igen på onsdag, och det har gått överförväntan! Fram till igår...
Jag bakade en sockerkaka när min svägerska med man skulle komma över, och jag kuuunde ju inte låta bli att ta en liten bit när vi fikade.. :-(
Men idag är det nya friska tag, och för att vara mig så är den lilla kakbiten en droppe i havet!

Idag hade vi sovmorgon, jag och Hannes. Eftersom storebror var borta, så fick han sova hos oss, och klockan var nästan halv 10 när vi slog upp våra ögon och jag möttes av ett stort leende och ett nyvaket Godmorgon mamma. :-)
Jag tycker att det är härligt med lugna, mysiga mornar utan stress. Tycker att det är helt okej att äta frukost vid 10-11, det är bara mysigt att ligga kvar i sängen och prata och gosa, och att bädda ner sig vidare i soffan och se Nyhetsmorgon en stund.
Och detta tycks jag ha fört vidare till mina barn, för de är också riktiga mysollar på mornarna. <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss