hemma

Efter att ha spenderat förmiddagen på förlossningen, så fick jag min sjukskrivning och kunde åka hem igen. Och jag måste säga att det var rätt skönt.
Jag har ju hela tiden varit inne på att vilja bli igångsatt, men när jag låg där med ctg-kurvan inkopplad, så fick jag lite kalla fötter...

Blodtrycket låg hyfsat, 140/95, och både urinprovet och blodproverna var ok.
Gynekologen klämde och kände på magen, och försökte göra en hinnsvepning, men bebisen ligger som sagt så pass högt upp, så det gick inte riktigt.

Så hon ordinerade vila, vila och mer vila, och talade om för mig att dammsugning minsann var karlagöra hädanefter. Synd att Anders inte var med och hörde det! ;-)

Kom hem, stängde av telefonerna och la mig och sov någon timma. När jag vaknade hade jag fyra missade samtal och tre sms... Jag lovar, jag hör av mig när det väl blir nåt! :-))
Samtidigt känns det skönt att veta att det finns de som bryr sig! <3
Postat av: Nina

Haha, vi väntar ju sååå på att den lill* ska komma snart:)

 2010-05-24     15:27:48     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Anna

....och vad läser man på facebook? Jag ska städa klädkammaren idag? Vad är det i ordet vila som du inte förstår? Var rädd om dej! Kram Anna

 2010-05-25     17:34:04     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss