Hos sjukgymnasten

Imorse hade jag en tid hos sjukgymnasten pga min onda rygg och bäcken.
Hon klämde, kände och vred på kroppen för att se att det inte var någon nerv i kläm någonstans. Och det var det ju inte, hon kunde konstatera att det var bäckenet som orsakar denna smärta.
Jag fick med mig två pappersark med övningar som jag ska göra hemma.

Jag förstår ju också att det onda inte går bort förrän barnet är ute, men finns det något som jag kan göra för att hjälpa till minsta lilla, så gör jag det, mer än gärna!

För tillfället så är det fastande tillstånd som gäller för mig, eftersom jag ska på glykosbelastning imorgon bitti. Sen ska jag till min bm för ett besök, magen skall mätas igen för att se om den fortsätter rakt upp på kurvan. I så fall är det dags att göra en viktuppskattning...

Jag är jättetrött i ryggen efter dagens alla härliga äventyr, så nu är det sängen som gäller!
Natti natti.
Postat av: Jenny A

Jobbigt med värk, men kämpa på, det börjar väl så småningom dra ihop sig ;)

Vad bra med en muffinsplåt!!! Det behöver ju du...

ha det så bra, kram

 2010-05-04     23:28:37     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss