Middag på stan :-)

Ja, efter Ikea hann jag hem och hämta barnen bara för att bege mig in till stan igen.
Jag mötte upp "mina" tjejer och vi hade en härlig kväll med många skratt blandat med seriösa och djupa diskussioner.

Länge har vi försökt att få till en träff, men av någon anledning är det ju så svårt... Men äntligen lyckades vi, tack bästa ni för dejten, till nästa dröjer det inte lika länge hoppas jag! <3


Jag trodde inte att bilden skulle bli randig när jag väl fick in den i datorn, men Nina och Katja förblev visst randiga... :-o
Nåväl, matchar deras tröjor! ;-)


En höggravid och Marjo... :-)


Och Tarja ville inte fastna på bild... :-P
Postat av: Nina

Hehe, vad trevligt att du la upp den där bilden:)

Och då menar jag inte för randen i pannan...

 2010-05-05     18:51:31     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss