nattuggla

Inatt har sömnen glömt bort mig tror jag. Låg och vred mig fram till 02, somnade och vaknade 04, sen har jag legat och vridit mig igen.
Ont i ryggen, ont i bäckenet, en bebis som röjer järnet, illamående till och från, vilket försvinner när bebisen rör sig, så troligtvis ligger den och trycker på nåt olämpligt ställe...

Nu är klockan 05,31, så jag väntar bara på att familjen ska vakna om dryga timmen så jag inte behöver smyga runt i huset längre....

Just nu är jag less, snälla titta ut nu!
Postat av: Jenny A

Ingen bra natt här heller...men det kanske beror på en massa som snurrar i huvet... ;)

Hoppas du får vila en stund på dan, kramar Jenny

 2010-05-17     10:07:02     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss